Určení přímky

GS3
Zkopírovat krátkou adresu (umime.to/GS3)
Ukázat QR kód

umime.to/GS3


Stáhnout QR kód
Ukázat/skrýt shrnutí

Přímka je obvykle určena bodem a vektorem, případně dvěma body.

Přímka p na obrázku je určena například:

  • bodem A=[1;2], který na ní leží a směrovým vektorem \vec{u}=(1;-2)
  • nebo dvěma různými body [1;2] a [2;0], které na ní leží
Souhrn mi pomohl
Souhrn mi nepomohl
Souhrn je skryt.

Rozhodovačka

Rychlé procvičování výběrem ze dvou možností.


Určení přímky  
Zobrazit souhrn tématu


NAPIŠTE NÁM

Děkujeme za vaši zprávu, byla úspěšně odeslána.

Napište nám

Nevíte si rady?

Nejprve se prosím podívejte na časté dotazy:

Čeho se zpráva týká?

Vzkaz Obsah Ovládání Přihlášení Licence