Přejít na cvičení:
Rozhodovačka
Přejít na téma:
Určení přímky
Zobrazit na celou obrazovku
Procvičujte neomezeně

Váš denní počet odpovědí je omezen. Pro navýšení limitu či přístup do svého účtu s licencí se přihlaste.

Přihlásit se
Zobrazit shrnutí tématu
GL7
Sdílet
Zobrazit nastavení cvičení

QR kód

QR kód lze naskenovat např. mobilním telefonem a tak se dostat přímo k danému cvičení nebo sadě příkladů.

Kód / krátká adresa

Tříznakový kód lze napsat do vyhledávacího řádku, také je součástí zkrácené adresy.

Zkopírujte kliknutím.

GL7
umime.to/GL7

Nastavení cvičení

Pozor, nastavení je platné pouze pro toto cvičení a předmět.

umime.to/GL7

Určení přímky

Přímka je obvykle určena bodem a vektorem, případně dvěma body.

Přímka p na obrázku je určena například:

  • bodem A=[1;2], který na ní leží a směrovým vektorem \vec{u}=(1;-2)
  • nebo dvěma různými body [1;2] a [2;0], které na ní leží
Zavřít

Určení přímky (střední)

Vyřešeno:

NAPIŠTE NÁM

Děkujeme za vaši zprávu, byla úspěšně odeslána.

Napište nám

Nevíte si rady?

Nejprve se prosím podívejte na časté dotazy:

Čeho se zpráva týká?

Vzkaz Obsah Ovládání Přihlášení Licence